dissabte, de maig 16

Votació nula a la Mancomunitat, sobre els Estatuts


El dia 5 de maig vaig publicar la presentació de la Mancomunitat Galzeran, Acte que es va fer a l'Ateneu de Sant Fost, i a on els regidors presents (Assemblea), va votar-los.

Com ja deia jo, faltaven els regidors de l'oposició de l'Ajuntament de Sta. Mª de Martorelles, dels quals ignorava el motiu de la seva absència. Ara he sabut que no hi eren per una l'omissió en comunicar-lis l'Acte, així com en fer-lis arribar una còpia del text a votar. Un fet inadmissible!!!!

Doncs bé, donada aquesta irregularitat administrativa l'Acte anterior resta invalidad !!!!, si si, el que veieu és cert.

S'haurà de tornar a repetir l'Acte de votació dels Estatuts de la Mancomunitat.

Malgrat el què ha passat, personalment dubto que el procés d'aprovació sigui el correcte. Doncs primer es redacten, després es voten, hi ha un període d'al·legacions, i després què: es tornarà a votar ?, qui decideix les al·legacions que s'incorporen o no?, quina possiblitat de defensar-les finalment tenen els grups polítics?

Respostes a l'aire, de moment.

2 comentaris:

  1. Hola Adolf, saps com ha anat aquest tema de l'anul.lació?
    Antonio

    ResponElimina
  2. Doncs ben bé no encara, el cas el vaig destapar jo quan vaig parlar amb un regidor d'ICV, veí meu. Li vaig preguntar sobre la seva absència, la resposta va ser d'ignorància total sobre l'acte i d'estupefacció. Després sé que han parlar entre els regidors de l'oposició i amb l'alcaldessa, ala qual li han retret el fet de no haver-lis comunicat.
    El cas és que es veu que l'alcaldessa s'ha vist obligada a arreglar-ho. Aquest regidor i el Xavi de Sant Fost (ERC), m'han ratificat que s'ha de repetir l'Acte.
    Que et sembla.......

    ResponElimina